Civciv222 Flower56 ben bunu az önce Instagram da gördüm kadın doğum doktoru bile ilaç yazmıyor kullanmayın böyle şeyleri demişler
Flower56 Bu arada aktardan alırken sordum enfeksiyon,mantar, kaşıntı,koku bunlsra faydalı dedi genital florayi düzenler dedi
Civciv222 Selin3561 evet bu yağ için bir doktora sormuşlar etkisi kanıtlanmamış ürün kullanmayın böyle şeyleri diye cevap vermiş
Flower56 Selin3561 önerdim önerdim 😅😅fitil hap falan kullandım ama uzun süreli fayda sağlaması kaşıntı falan yok mesela kaç gündür
Selin3561 Civciv222 bende almayı düşünüyordum çok sık oluyorum ıdrar yoku enf hemen kaşık ağrısı ve yanlarıma vuruyor anlıyorum her seferinde de doktora gitmekten bıktım
Civciv222 Selin3561 arkadaş memnun kalmış bilemedim illet birşey kaşıntı falan insan şaşırıyor ne yapacağını bende de çok sık oluyor doğumdan sonra
Flower56 Selin3561 aynı bende sancıyla gittim ve candida dedi fitil verdi hap verdi ama geçmedi tekrar da gidesim yok ne yalan soyleyim bu damlayı gördüm aldım ve memnun kaldım kaşıntı falan yok kaç gündür
Selin3561 Flower56 benımse öyle canım ılaclar bitiyor yine tekrarlıyor me cektık biz bu ıdrar yoku enf nundan ya kesın bi çözüm arıyorum artık bıktım cidden kasık ağrısı sık ıdrara cıkma bıde yanlarım ağrıyor hemen anlıyorum
Flower56 Civciv222 50 TL ye aldım trendyolda gördüğüm markanin aynısıydı ama minik 10.ml tekrar alicam bitmeden 😅
Flower56 Selin3561 benim de öyle inan ki gittikfe de sanki arttı ben sandım ki ilaçları kullanınca geçecek kaşıntı çok oluyordu her yerim tahriş olmuştu Ben namaz kılıyorum o yüzden abdest alırken peçete değiştiriyorum iç çamaşırıma koyuyorum onu koyarken sadece 2 damla damlatıyorum günde 3 kez
Flower56 Selin3561 evet zaten o ağrıyla gitmiştim hastaneye ve kesin idrar yolu enfeksiyonu vardır demiştim ama kadın doğuma yönlendirince orda candida mantarı çıktı
Flower56 Selin3561 sana da Cook geçmiş olsun inşallah sende de işe yarar evet ben aktardan aldım nioli yağ dedim direk verdj