Kızlar 34 gün önce doğum yaptım 1 haftadır bu ilacı kullanmaya başladım kullandığımdan beri aşırı kanamam var ilk başlarda kahverengi leke görüyordum şimdi ise kırmızı kanamam oluyor ama çok oluyor sanki adet oluyormuşum gibi nedeni nedir acaba kullananlar sizdede öyle bir şey oldumu?