adaburcu1905 iyi de bebeklerde normal reflü durumu. Bizimkinde de var, ama doktor normal dedi. Sütünüzün tazyikli olması, midesinin gelişmesi veya bebeğin yatışpozisyonu gibi sebpler reflüye sebep olur. Zaten yaşına gelmeden geçiyor. İlaç niye vermiş ki doktor? Ben reflü yatağı aldım, emzirirken de biraz baş tarsfını kaldırıyprum. Emzirdikten sonra hemen yatırmıyorum. O şekilde düzeldi. Kendim de reflü hastalığıyla uğraştım, maalesef ilaçlar bir işe yaramıyor