rivrivyapma doğumhaneden odaya geldikten sonra yavaş yavaş hissetmeye başladım ben de, zaten hemen ağrı kesici yapıyorlar ki onu da ya 2 ya da 4 saatte bir yenildiler. İşte Hem antibiyotik hem ağrı kesici şeklinde.. İlk birkaç saat Benim de çok şiddetli ağrım vardı sonrasında yavaş yavaş geçti zaten 6 saatte uyuşukluk geçiyor ilk yürümeyi yaptırıyorlar.