Merhaba anneler 3 bucuk aylik oğlumun dilinin titrediğini farkettim gelişimi güzel gidiyor ama gülerken ağlarken titriyor surkeli olmasada arada denk geliyorum videoda çekemedim intertte malum hiç iyi şeyler yazmıyor bu durumu yaşanan var mi aranızda