Herkese merhaba. Ben bebeğime doğduğundan beri meme artı mama olarak gittim ama mamayı az veriyordum bu ara kilo alımı az diye verdim oda çok değil aslında 3 kere bebeğim alıştı 3 4 gündür geceleri emiyor gündüz mama istiyor ve benim sağmaya vaktim yok sürekli yanında istiyor bebeğim durmuyor kucağımda uyuyor uyanınca beraber oynuyoruz 5 ay 10 günlük bu arada. Birde annem eşim şehir dışına gittiği için bizde kaldı gündüzleri annem uyuttu ona alıştı benim kendi annem bile olsa bebeğimin benden çok birine bağlanması benim çok zoruna gitti sabahtan beri ağlıyorum normal değil psikolojim bozuldu . Annemede gelme artık dedim oda üzüldü bana yardımcı oluyor başka yaptığı birşey yok . İlk doğduğunda da kayınvalidem kendine alıştırmıltı onada çok sinir olmuştum ama o gitti şehir dışında yaşıyor. Birde ben işe başlıcam 8 aylık falan olunca annem bakacak her türlü bunalımdayım ya bana bir akıl verin emmedği içinde ayrı sıkıntıdayım benimle aynı durumu yaşayan var mı ?