1bahar Muhammedeminannesi yaaa hayırlı olsun benimde böyleydi çizgim Konu dışı ama diğer bebis kaç aylık bende düşünüyorum ama cesaret edemiyorum
akidesekerii Muhammedeminannesi test bozuk gibi tekrarlayın isterseniz. Boyle dağınık pembelik olmaması gerekiyor
Muhammedeminannesi Tatlisoglum joyfulmom elizabeth motherthea MutluAnneMutluBebe acabahamilemiyim _YanakReisinAnnesii whitechocolatemochaa Minnossareannesi akidesekerii Kızlar üstenden 1 saat geçti aynı test böyle olmuş
_YanakReisinAnnesii Muhammedeminannesi ben birşey göremedim 😂 ıdrar fazla damlatılmış ya da test bozuk gibi geldi bana daha çok en iyisi tekrar test yapın siz
elizabeth Muhammedeminannesi ilk 5-10 dakika arası çıkmayan çizgiler geçersiz oluyor ama siz bi daha deneyin bence çok arada kaldım yani ben olsam 2-3 tane daha yapardım 😀
Deletedmom_62 Muhammedeminannesi tebrikler hamilesin 🤗 test yanlış olsaydı bu kadar koyu çıkmazdı hafif beyaza yakın silik çıksa bozuk derdim.
Emine555 Muhammedeminannesi hamilesin gozun aydin cnm saglikla al kucagina bir oncesi bozuktu sanirim bunda baya baya burdayim diyo bebis🧿☺
Muhammedeminannesi Deletedmom_62 elizabeth Poncikkkk İkinci de çıkmadı anlamadım kızlar varmı yok mu😂
elizabeth Muhammedeminannesi bence yok ama iyice emin olmak için bir kaç gün daha bekleyip bi daha yapın ya da kan testi yaptırın.
Poncikkkk Muhammedeminannesi ilkinde var ikincisinde yok vala bende anlamadım😄 en regl gecikmen varsa bir haftayı geçmişse kan ver bmce
MutluAnneMutluBebe Muhammedeminannesi Test bozuk. Bende denedim önce yayıldı sonra böyle silik sonra belirgin çizgi çıktı hemde iki testte de ama sonra regl oldum zaten yeni testle bir iki gün sonra dene. Bence yok.