zeynepzeze Canım iyi akşamlar aynısı benim bebeğim de de oldu herkes isilik bu sıcaktan filan dediler ben yine de doktora gittim süt alerjisi çıktı . Bana süt ve süt ürünleri yeme içme dedi. Ve bu izletin geçmesi için ADVANTAN adlı krem verdi 5 gün kullan dedi kortizon içerdiği için fazla kullanılmıyormuş. Sanırım sen de yeni doğum yaptın benim bebeğim de 1 ay bile olmamıştı daha . Hemen doktora götür. Yazık yavrum kaşınıyordur