Merhaba
43 günlük bebeğim var kabız değil ama kaka yapacağında ıkınıyor yapamayınca sinirleniyor ağlıyor gündüzleri gayet sakin ama her akşam saat 9 da filan başlıyor ıkınmaya ağlamaya yapana kadar ağlıyo emmiyorr uyumuyor çok huysuZ ama kakayı yaparsa rahatlıyor uyuyor ( kabız olmadığından eminim çünkü gün içinde kakasını yapıyor ama ikinciyi yapacağında çok zorlanıyor sadece anne sütü alıyor)karnı yumuşak,hafif masaj yapıyorum gazı yok gazını çok rahat çıkarıyor
Neden olır yada ne yapmalıyım kimisi kolik diyor ama hergün böyle huysuz değil yada soğduğunda böyle değildi kakasını yaptığında hiç huysuzluğu yok her akşam stresten geriliyorum ne yapavağımı bilemiyorum doktor randevumuz haftaya
Bilenler ne yaptı nasıl yaptı lütfen yardımcı olun 🙏