Bende tam böyle post açıcaktım benim merak ettiğimde günde kaç öğün beslenmesi benim kız saat 10da uyanıyor kahvaltı hazırlıyoruz yapıyoruz 13. 14 arası uyuyor kalkınca ara öğün yaptırıyorum Pirinç unundan ya da irmikli bir daha uyuyor kalkınca da akşam yemeği öğle yemeği yapmıyoruz siz yapıyor musunuz acaba 🤗