Philips avance XXL herşey pişiriyorum üstüne tas olarak da airfirayer tanımam YouTube de izlediğim bütün karşılaştırmaları kazanan tek marka ve hacim olarak büyük olup hergün çalıştırmada bile 10 TL ye yakın bi fark oldu açar açmaz da ısınıyor kesinlikle çok pratik bu