Elizovuski Kızım 7 bucuk aylık hep evolvia kullandık şimdi mamamızı değiştiriyoruz … Hipp mi ? Aptamil mi? Sma mı ? Önerilerinizi alabilirmiyim ?
KBC Elizovuski evolviayı neden değiştiriyorsunuz biz de 2ye geçicez ama sadece golden goata geçsem diye düşünüyorum, söylediğiniz mamalardansa evolvia çok daha iyi gibi
Deletedmom_45 Elizovuski eger bebegın gazlıysa hipp organık combıyotık onerırım ama bıze yarar sıze yaramaz deneye deneye bulman lazım bıde bebelac gold cok ıyı 1 yaştan sonra içti 🥰
Elizovuski Mert1020 ürünü bulamıyorum eczanelerde var oda 3 katı pahalı ıntermetten almak ıcınde guvenemıyorum
ikizannessi Bende hipp kullanıyorum gaz yada kabızlık yapmadı ama günde 2 öğün veriyorum sma kilo aldırıyor diye kullanıyordum gaz yaptı gibi geldi tekrar hippe geçtim