oglumubeklerken Busrack asitli meyve olduğu için pişik ve alerji yapma ihtimali çok yüksek. Sizin tercihiniz tabi ki ben fikrimi söylemek istedim
Gamze40gamze gigi6 kardesim niye hemen hakaret ediyosun insanlara sem cocuguna yedirme kadin bilmeden vermis ne bu cok bilmislik anlamiyorum valla hangi posta girsem cok bilmisler basiyo
gigi6 Gamze40gamze bilmislikle ne alakasi var bu foruma yazana kadar biraz arastirsa vermez. Arastirmadan etmeden cehaletle onu yaptim soyle oldu, bunu yaptim boyle oldu. Ne doktor dinlerler, ne arastirirlar, ne okurlar.
Sibellettoooo ikizannesi4242 tuaf doğrusu normalde önermiyorlar. Biz büyükler bile yerken mide asidini yükseltiyor. Değil ki bebekleri düşünemiyorum.