Asya5255 Arkadaşlar yeni bulaşık makinası alıcam hangı marka ve neye dıkkat etmem gerekır tavsiyede bulunur musunuz?
pogacayanakk Asya5255 ben Arçelik kullanıyorum memnunum kişi sayısına ve program sayısına bakın derim
monami_ Asya5255 Grundig marka ben aldım 2 sene oluyor o kadar memnunum ki içindeki bulaşığın kapasitesine ve kirine göre program uzatma modu bile var ve diğer markalara göre gerçekten çok uygun fiyatlı