Kızlar 10 aylık oğlum dün geceden beri öksürüyor. 1 hafta önce iyileşmişti tekrardan hastalandı. Siz evde öksürük için ne kullanıyorsunuz hem ilaç hem doğal olarak? Ben şimdilik ıhlamur içirdim bir de ayaklarının altına bebe vikisi sürüp çorap giydirdim. Öksürüğü hızlı kesecek uyguladığınız bir şey var mı acaba?