pogacayanakk [silindi] ya bizde ilk defa damat evine gidildiğinde kaynana hediye takar geline o da el öpme diye adlandırılmış 😁
Eomeoni Yaren ajda bilezik al gram altın gibi sarışta zarar ettirmiyor günlük kullanışlı da olur satarsın
__mom Yaren canım bileklik yatırımlık değil değer kaybeder bilezik alın daha iyi yada çeyrek tam altın yada 9500 değerinde külçe altın