2 aydır gecikmem var. Akışığım bu duruma. Hep gecikir polikistikden dolayı. Kaç aydır sinir stres içindeyim. Artı depresyon. 1 aydır hamilelik belirtileri var. 3 defa test yaptım, doktora gittim. Negativ. Ama şöyle ki, migdem çok rahatsız ediyor beni. Hamilelikdeki gibi yanmalar, hazimsizlik. Kokuya hassaslık. Baş dönmeleri. Ağızda acı tat. Acaba stresden mi kaynaklı yoksa migde rahatsızlığı ola bilirmi. Yada başına böyle bir şey gelmiş olan varmı?