19 aylık çok yaramaz kızım var dün akşam 45 cm yükseklikteki sandalyede otururken düştü kolunun üstüne ilk yarım saat o kolunu oynatmadı ağladı baya ama sonra bişey olmamış gibi devam etti ama şimdi farkettim düştüğü taraftaki elinin üstünde biraz şişlik var elleyince vs ağlamıyo keyfide yerinde siz kırık vs olmuş olabilir mi elinin üstü biraz şişmesi korkuttu beni uyansın gidicez doktora bilgisi olan yazarsa çok sevinirim