ozomom Arkadaşlar emzirirken kanal tedavisi yaptıran var mı? Sütünüzü sağıp döktünüz mü? Bir de nasıl bir işlem daha önce hiç yaptırmadım bugün ilk kez birinci seansı yaptırdım herkes uyuşukluğu geçtikten sonra ağrır diyor 😔
Feyzosumunannesi ozomom benimki hiç ağrımadi iğneden 1 buçuk saat sonra emzirdim sütümü sagip dönmedim doktorumuz 1 saat sonra emzirebilirsin dedi. Biraz uzun bir islem zaten benimki uzun sürdü yani iğne vurunca hissetniyorshn ama ağzın sürekli açık olunca çenem ağrımisti geçmiş olsun
KubosM ozomom Geçmiş olsun doktorum 1 saat sonra emzirebilirsin demişti. Sütümü dökmeden emzirmiştim. Uyuşukluk geçince bir ağrım olmadı benim