Çocuklarımızı yastıksız uyutuyoruz tabi. Gelişimi açısından bu önemli. Ama benim bebeklik fotoğraflarım da hep yastıkla uyuyan pozlarım var 🤭😂 annem de diyor ben seni hep yastıkla uyutuyordum diye. Sizler de öyle misiniz ? Yoksa yastıksız mı uyuyordunuz ?