Avvaaksu 10 ay 1 haftalık. Hâlâ yok hiçbiri bizde de. Sağlığı yerinde her şeyi yerinde şükür değerleri. Artık takmıyorum her bebek farklı ne zaman isterse o zaman yapar hiç emeklemez belki de. Oturması bile geç oldu. Sadece dönmesi erken olmuştu 3,5 aylıkken. Baba mama falan babildamalari da yok hâlâ. 3. Ayından itibaren kitap okurum konuşuruz ilgileniriz üstelik. Bunlara rağmen vaktini bekliyor bebekler. Bu yüzden saldım. Her ay kontrolünü doktor yapıyor zaten. Bir sprun olsaydı söylerdi. Çok takmayın sizde