İyi günler öncelikle ben 2 gün öncede yazmıstım 15 aylık oglum hsta olmustu doktora götürmüştüm ve hala gecmemişti yeniden baska doktora götürdüm ve bronsit dedi tedaviye basladık suanda iyiye gidiyor benim merak ettiğim oğlumdan bana gecti grip cok kötüyüm tekrar ogluma gecermi acaba