Bizimde 12 gün kaldı 4 gündürde eve çıktık tutuyor ama bekliyor süt gelmesini emmiyor biberona alıştığı için 2 saatte bir tutturuyorum emdiği kadar emiyor sağdığımdanda biberonla veriyorum en azından sarılık riski dönemi geçene kadar zor bir dönem ama idare edicez