Mutluefe merhabalar bir yakınım Akraba evliliği yaptı ve eşide karısına göre daha kısa. Bi çocukları oldu ve bebek hep kısaydı fark ediliyordu neyse kadın kızını doktora götürdü tıp fakültesine, boy için orda tedaviler varmış ama eğer işte anne babada kısaysa genetik deyip yolluyorlarmış,bu tanıdığımı daha önce gidenler uyarmış ve orda eşim uzun demiş ve tedaviye başlamışlar kızı Suan annesinide babasını da geçti 4 yldr tedavideler yılda 8 cm boyu uzuyor en az dedi araştırın derim tedaviye başladıklarında kızı 9 yaşındaydı