gamzearass Kızlar herkese merhaba. Oğlum 3 ay 25 günlük ve süte alerjisi olduğunu öğrendik geçen hafta. Alerji doktoru neocate adında bir mama verdi. Siz hangi mamaları kullanıyorsunuz? Mamadan sonra bebeklerinizin kaka renginde değişiklik oldu mu?
prensveprensess_ gamzearass biz kullanıyoruz ama emdiği için de kakası yeşil renk ve jel kıvamlı ama ek gıda ya geçince değişiyor
_YanakReisinAnnesii gamzearass aptamilin alerji mamasını kullanmıştık biz de kakası da yemyeşil olmuştu
gamzearass prensveprensess_ hangi mama acaba? Siyaha yakın yeşil renkte kaka yapıyor. O zaman normal bir durum.
gamzearass _YanakReisinAnnesii şu an kaç aylıksınız? Alerji ilerde geçebilir diyorlar acaba ne zaman geçiyor?
_YanakReisinAnnesii gamzearass bize de teşhis doğuştan diyerek sizin ayınız da koyuldu . 6 aylığa doğru süt alerjisi 15 16 aylık gibi de yumurta alerjisi geçti. Başka birkaç şeye de vardı tabi bunlar dışında son testler de birşey çıkmadığı için şuan hiçbirşeyin diyetini yapmıyoruz hepsini geçmiş olarak sayıyoruz dedi alerji doktoru . Çok şükür herhangi bir alerji belirtisi de yaşamadık inşallahta yaşamayız
gamzearass prensveprensess_ peki doktorun yazdıkları yeterli oldu mu? Kendiniz aldınız mı hiç? Kaç TL kutusu acaba. Bize yetmeyecek gibi. 7 kutu yazdı sadece.