Aysercanli Kızlar merhaba 46gün önce normal doğum yaptım 3 gün sütüm gelmedi sonra hemşireler göğüs ıcumun küçük olduğunu söylediler (ucu varmış aslında) uçla emzirmeye başladım ne yaptımsa yaralarım geçmedi 1 haftadırda uçsuz emziriyorum ğöğüs yaralarım ağrılarım hiç olmadığı kadar arttı,yanıyor resmen sızlıyor ve koltuk altlarıma doğru ağrılar vuruyor emzirmesemde ağırıyor emzirsemde.ne yapabilirim yardım edin lütfen 😞😔
Mesude Aysercanli canım lansinoh krem çok iyi geliyor bol bol sür ayva çekirdeğini suda bekletip jel halini sür hiç biri azcık bile iyileştirmezse tavsiyem günüş kapaklar 🤷🏻♀️
Merve5837 Benimde ilk hamileliğimde oldu kanarcasına hatta ama bunda olmadı çok şükür. Silikon uç kullanıyorum onun dışındada lansinoh göğüs kremi gerçekten çok güzel kullanmanızı tavsiye ederim .
Aysercanli Gümüş kapaklarım var kızlar doğumdan itibaren takıyorum,lansinoh kremimde var sadece bira sızısını alıyor o kadar.geçmiyor yani 😞
Merve5837 Aysercanli Göğüs Ucum Yok Malesef .İlk kızımdada kullandım ama sonra alışıp kolay tutmuştu .Bu kızım 29 günlük ama hala alışamadı 🙃
Minikmucizemysf Bende aynı dertten muzdaribim 😔 hiç birşeyin faydası olmuyor canım yana yana silikon uç ile emzirmeye devam ediyorum 😔 gelecek farklı önerileri bekliyim bende burada
Ozlem_89 Evicap e vitamini yumuşak kapsülü steril iğneyle patlatıp yara olan bölgeye sürün. Yaranın durumuna göre 1 hafta içinde geçiriyor. Benimki de hem göğüs ucumu yara yapmıştı hem de göğüs ucunun kenarındaki derinin üst ince tabakasını kaldırmıştı. Ben öyle çözdüm hepsini :)
Kdryns15 Vectavir ve specta mam phyto bu iki kremi karıştırıp sür kuruyana kadar göğüsünü kapatma benim sağ göğüs ucum kopmuştu inan sadece iki kere sürdüm bu kremleri ve şuan ne ağrı ne sızı hiçbirşeyim yok çok rahat emzirebiliyorum kullan dua ediceksin inşallah bana 🤗
Ozlem_89 Aysercanli doktorum gerek yok dedi. E vitamini olduğu için zarar veren bir şey değil. Umarım iyi gelir.