prensveprensess_ beklemenize gerek yok bebeğini ne kadarlıktı ? Serum fizyolojik eğer damlalıklı olanı kullanıyorsanız bebeği yan çevirip bir burundan sıkıyorsunuz diğerinden suyun gelmesi lazım az sıktıysanız gelmez. Sonra diğer burna aynı işlemi uygulayıp bebeğinizi yüzü yere doğru çevirmelisiniz sırtına bir iki yavaş pat pat yapıp suyun akmasını sağlayıp hemen aspiratörle çekmelisiniz yani beklemeyin