SeymaV dünden beri bebim oğlum da emiyor emiyor memeyle kavga halinde ve çekiştiriyor sürekli. Ve her emme sonrası ağlıyor. Dün akşam emerken çok savaştı çok ağladı biraz mama yaptım verdim çocuk mamayı içince gayet güzel oymadı kendi kendine gülücükler saçtı 😊 meğerse açmış çocuk. Bu akşam da yine öyle ağladı hemen mama verdim içtikten sonra biraz Kendi kendine oynadı sonra da uyudu ve uzun da uyuyor mama içince. O arada da benim memeler dokuyır tabi gece uyandıkça emziriyorum. Ama mutlaka gazını çıkarıp koyuyorum yatağına. Aç olabilir, gazı olabilir, ağrısı olabilir. Ağlayarak uyanana bebeklerde bunlar vardır genelde.