Kızlar bebeğim 4 aylık. Geçen ay işe başladım bebeğime annem bakıyor evimiz iş yerine yakın gidip gelmem sıkıntı olmuyor. Bebeğim doğduğundan beri sürekli mutsuz uyanıyor , uykuya direniyor uyumak istemiyor gözlerini açmadan hemen karnı doysun istiyor. Gerçekten cok sıkıntı yaşıyorum. Ayrı kaldıgımız ıcın böyledir sandım işe gitmediğim günlerde böyle olmaya devam ediyor bu şekilde oldugu ıcın uyku düzenide oturtamıyorum sürekli ağlama hali kolik tarzında hemde ne yapmalıyım?