Erva0607 Birsey olmaz canim, numara buyudukce icindeki vitamin degerleri degisiyor o kadar.. Benim 3 yasinda kizim halen mama iciyor uyku oncesi, biraktiramadik bir turlu 🙈 memeden daha beter sanirim mama biraktirmak.. Dogdugundan beri Aptamile calisiyor babasi 🤣 Doktorumuz da zorlama sakin dedi kendiliginden birakacak, mama tu kaka diyen herkesin cocugu takviye vitaminler kullanirken su yasina kadar d vitamin disinda hicbirsey kullanmadi.