Merhaba
1 yaş oğlum sürekli ısırmak istiyor. Her şeyi her yeri dişliyor bide özellikle kızdığında ve hırslandığında ses çıkararak ısırmaya çalışıyor. İlk başta tepki vermedim unutur dikkat çekmesin diye ama iyice abarttı koltuk kenarlarını nasıl hırsla ısırıyor bir görseniz 🤦♀️ ne yapmalıyım nasıl yaklaşmalıyım tavsiyesi olan var mı ? Tepkisiz kalsam geçer mi yada kızmalı mıyım ?