Bugün 3. Gün geceleri hiç uyuyamıyor öksürük burun tıkanıklığı istifra ateş halsizlik sürekli ağlıyor o kadar kötü ki hiç bu kadar kötü görmemiştim oğlumu bugün hastaneye götürdüm kan aldılar film çektiler bronşiti olduğu için çok zorlar dedi doktor daha 28 aylık sizlerinki ilaç kullanımından ne kdar süre sonra geçti Allah yardımcıları olsun küçük bedende ne kadar acılar taşıyorlar ve bugün hastane dönüşü boynunun sağ yan tarafında bezelyeden az büyük oynayan yuvarlar dıştanda belli olan bişey var ne olabilir acaba kötü düşünmekte istemiyorum Allah’ım hayra yorsun inşallah hastalığı geçtiğinde o şişlik için doktora götüreceğim hangi bölüme gitmeliyim acaba