aslansym ben emzirmiyprum sadece sağıyorum bebeğim emmedi maalesef beş aydır sağıyorum emzirme diyeti bile aldım… bence takviyeler bende pek işe yaramadı.. canım çıkıyor belim boynum eğilmekten öne koptu artık sütüm yokki öyle bazen 30 bazen 40 bazsn 50 6 saat sağamamışsam 60 cc geliyor o yüzden bana şu kesin yaradı diyemiyorum … süt attırımı konusunda lacmix daha iyi geldi bana enerji verme kendinş iyi hissetme açıcısındansa solgar ürünü..