Hkshkshsk Kizlar e bebek uygulamasindan sipariş veren var mı nezaman geliyor bilgisi olan varsa yazsın lütfen mamamjz bitti havada çok soğuk alcak kimsede yok sipras versem gün içinde gelir mi yoksa bı kaç güne mi
mysaa1 Hkshkshsk gün içi olarak teslimat belirtilmiyorsa geç gelir bence canım enaz 3 gündür ortalama
Hkshkshsk qwrt1245 migros bana çok uzak ve bana bı kaç saat içinde lazım normlade abime dün aldırdım e bebekten ama dün gidemedim bugün gıdım alım dedim bugünde İstanbul’da dolu yağıyor havada çok soğuk mecburen eczaneden alicam
Hkshkshsk Deletedmom_39 sma alıyorum e bebekte 250 TL eczane ve diğer yerlerde 280 üzerinde oyuzden ordan almak istedim
Hkshkshsk cutiebun_ dün abime aldırdım ama onlara gidemedim bugün gidecektim dolu yağdı havada çok soğuktu çıkamadım eşim son dakika eczaneden aldı 400 grm 204 TL almış
Annis-ogul Hkshkshsk bn heo sipariş veriyorum cnm.bazen bi gun sonra geliyo bazen2.3 günü buluyor.bitmeden her zmaan yedek ypiyorum ne olur ne olmaz diye