Mamaaaaa Kızlar bu çayı kullandınız mı memnun musunuz gaz öncelikli benim için gaza bir etkisi oldu mu?
Zoom Mamaaaaa ben hem humana hem hipp kullandım. Bebeğim de çok gazlıydı humana aşırı derecede gaz yaptı ama hipp yapmadı. Tabi her bünye bir değil siz de kullanıp gözlemleyin isterseniz
__mom Mamaaaaa Gaz için tamamen kesti diyemem ama rahatlattı günde 2-3 kere içebilirsin bunu içince bebekte güzel rahatlamış uyuyor Birde kimyon çayı içebilirsiniz gaz için