Acayip derecede kendimi bitkin yorgun hissediyorum kendimi bir türlü dinç hissedemiyorum hep uykum var işlerimi zar zor yapıyorum daha 21 yaşındayım ama nedense böyle saçlarım dökülüyor durmadan bebeğim 5 aylık beni emmeyi bıraktı emmiyor şuan pharmaton aldım gelicek onu kullanayım dedim önerileriniz varmı değerlerime baktırdım kalsiyum düşük ((ggt çok düşük ((keratin im yüksek çıkmış yani ne yapacam ben böyle ya güne enerjik uyanmayı özledim