Benim oğlum kabız değildi kakasını yapınca normaldi ama rota aşısından sonra 10 gün yapmaz olmuştu her gün 2 defa yapan bebekken 1 ay kadar sürdü bu süreç sonra doktorumuz probiyotiğimizi değiştirdi ondan sonra rahatladı 3. Ayda yaşadık biz bunu 3. Ayda bağırsaklar biraz tembelleşebiliyor demişti doktor