Merhaba anneler. Bir soru soracağım Türkiye’de hepatit b ikinci doz aşısı verilirken bcg dapt hepatit b nin içinde oluyor mu? Yurtdışında yani burada bebeği diğer ay iki kez delinmesin diye bcg dapt hepatit b nin içinde olarak veriliyormuş. Bilginiz var mı?