S_eyma sizinkide doğuştan mı 10 aylık bizede doktor ,3 -4 yaşına kadar geçer dedi ama sizinki gibi bazen bı şişiyor ben korkuyorum cidden ama bekliyorm illa gececek büyüdükçe aglamyacak filan derken yok olur gider inşallah siz gosterdiniz demi cerraha