Buse18062 biz 3. Ayımızdq bronşit olduk. Öncelikle çok geçmiş olsun. 5 gün hastanede yattık, hava ve antibiyotik verildi. Aslında 2 gün daha yatacaktık ama bebeğimin damar yolu kapandığı için doktorum tekrar açmak istemedi. Nebulizatör alıp 1 hafta kadar da evde hava vermeye devam ettik. Tamamen geçmesi iki haftayı buldu aşağı yukarı.