gulbiss merhaba, ben göz kararı 25 ml kadar elimle sütümü sağım yapıyorum sonra içinden çıkan ölçek ile 1 ölçek atıp karıştırıyorum. Evet koyu bir kıvam alıyor ama benim bebeğim yiyor. Lakin kusma sorunumuza bu da çözüm olmadı hala kusuyor 😞 şuan 4 ay 20 günlük, 6 aylık olunca ek gıdaya başlayınca geçer diyor herkes mecbur 6 aylık olmasını bekleyeceğim umarım dedikleri gibidir 🤷🏻♀️