Babynisa bizimki 38+2 de doğmasına rağmen 44 cm 2550 doğdu küçükse bizimki küçüktür 😂 3 ayı doldurdu 58 cm 5200 takmayın yani sağlığı yerinde gelişimi iyiyse fiziksel özellikleri ilerde değişir hem küçük çocuk çabuk büyür derler, hızla boy atıp kilo alır bizimkilerde 🙏🏻🥰 biz arkadaşımla 5 gün arayla doğum yaptık ikimizinki de erkek, onun ki bizden 5 gün sonra doğdu 38+0da 53 cm 3500 dü şu an bizimkinin iki katı büyüklüğünde ben artık saldım kıyaslama yapmayı 😂