Mrymnly12 Kizlar bebeğimi sağlık ocağına götürdüm 2 hafta da 300 gram almış ebe az dedi istersen bı çocuk doktoruna götür dedi 2 hafta da 300 gram az mı
Nrgngr Mrymnly12 benim bebeğimde 4 aylik oldu bugün kontrole gittik 300 gram almış 1 ayda normalde her ay 1 kilo veya üstü alıyordu bu ay çok hareketlendi acaba ondan mı az aldı bilmiyorum ama az almış dedi hemşire 🙊
Tweetyy Mrymnly12 az gibi geliyor ama normal aslında her bebek farklı. Benimki 4.ayda 400 Gr almıştı sadece 1 ayda sonra yine toparladı
Mrymnly12 Dondurmalikahve kayınvalidem de diyo ki gram mi az tabi kilo bile değil diuo hayır 2 haftada 1-2 kilo mu almasını bekliyodu acaba ayy cidden sinirim bozuldu benim ya
pogacayanakk Mrymnly12 benim bebeğim de 4 aylık kontrolünde 400 gr almıştı. Normal olan kiloyu almış 4. ayda kilo alımı yavaşlıyor zaten