Biiraannee Cağnım annişler bebişim 7,5 aylık hala anneyanı yatağı kullanıyorum ama artık sığmamaya başladı. Sizden tavsiye almaya geldim aklımda park yatak var ama sizin önerilerinizi dinlemek isterim🙏🏻
Sda16 Biiraannee yatak daha mantıklı. Montesori için ayağakalkabilen bebekler düşüyormuş diyorsunuz banada aynisini dediler ama emin olun ayağa kalkan bebek besiktende düşüyor. Yere yakın montesori yataklar var ondan bakabilirsiniz. Şimdiki aklım olsa montesori alirdim. Odayi ayırma döneminde çok rahat edersiniz.
Ucansupurge Biiraannee 8.aydan itibaren park yatağında yatmak istemedi surekli kalkıyordu ağlıyordu uyanıp çevresini göremeyince stres oluyordu benimle yatmaya başladı uyurken 2 kez yatakttan düşünce park beşiği kaldırıp yere yatak attik 15.aya kadar yerde yattı büyüyen beşik almıştık hic kullanamadik açtık onu tek kişilik yatak oldu şimdi onda yatıyor 🤗 biraz yüksek ama güzel inip çıkıyor 🥰 Aklım olsaydı montossori yatak alırdım en mantıklısı o
_YanakReisinAnnesii Biiraannee ayaklanmaya başladığı an dan itibaren park yatağa geçtik montesorri de var ama kuramadık yerimiz yok 😬 park yatak çok daha güvenli geliyor bana en azından düşme bilincine falan erişinceye kadar . En alt kademe de mis gibi kullanıyoruz aylardır , yazın 2 yaşına girecek o zaman da oda yapıp yatağına gecircem inşallah
Biiraannee Dolores aslında bende ona heveslendim fakat ayağa kalkabilen bebeklerde düşme tehlikesinin çok olduğu söylenince hevesm kaçtı
Askimizinmeyveleri Biiraannee Büyük kızım bir yaşından beri bu yatakta yatıyor inanın çok rahat yüksek olmadığı için kendi girip çıkıyordu kardeşinede aynı yataktan aldık aklınızda olsun
Dolores Biiraannee evet o sebeple biz uyurken yatağın yanına yere tek kişilik yatak koyuyoruz ola ki kalkarsa düşerse diye. Zamanla da inmeyi öğrettik inme çıkma yerini biliyor inecekse de oradan iniyor
_YanakReisinAnnesii Askimizinmeyveleri bizim yatağımız da bunun çatısızı gibi 😂 benim bebeğim çok hareketli yatıyor kenarlara kafasını çarpar mı falan diye düşünüyorum korumalık yaptırmak gerekecek ona göre. Siz yaşıyor musunuz böyle durumlar ?
Muges4 Askimizinmeyveleri ya bende böyle bir şey alacağım beyaz tercihim, acaba yaptırdınız mı hazır mı aldınız🥰
Biiraannee Ucansupurge Dolores sağolun kızlar ben hiç bakmamıştım ama hepiniz aynı şeyi söylediniz o model bakayım bende
Biiraannee _YanakReisinAnnesii ya bende yatağa geçirirsem odayı ayırmamız lazım oda ayırmak için de henüz erken geliyo
Askimizinmeyveleri _YanakReisinAnnesii büyük kızım büyüdüğü için çok deli yatmıyor ama minik yatağı dört dönüyor koruma olsa daha rahat edersiniz
Askimizinmeyveleri _YanakReisinAnnesii evet yatağı 90*190 ben konyada bir mağazadan almıştım ama pier cardinin kendi sayfasından alabilirsiniz internetten alessi diye geçiyoe bu yatak
Askimizinmeyveleri Muges4 piercardinin alessi modeli 3,5 sene önce almıştık ilk kızımın yatağını şimdi yeni modeller çıkınca bu eskide kalmıştı tekrar firmaya yaptırdık ellerinde olmayınca