En iyisi hangisi kızlar , ben önceden bim marketten alırdım düzenli kullanırdım ama neredyese 2 yıldır hiç bant yapmadım burnuma çeneme. Keçi sütü sabunu ile yıkarım şükür sorunsuz cildim ama burun üstü siyah noktalarım gözüme batmaya başladı . Varmi önerdiğiniz yoksa bimden alıcam yine. Güçlü olanı hangisi