Lisabh Aslında ellerini bırakınca 10 15 adım arası atıyodu ama artık yapmiyo ellerini bırakınca ya yere oturuyo yada ağlamaya başlıyo cesareti yok diye düşünüyorum sizce neler yapıp cesaretlendirebilirim?
Pastaneusuluislakkek Lisabh henüz erken olabilir güzel anne. Bırakmayın yavrunuzun elini☺️ kendisi hazır hissedince bırakacaktır