Bebeğim 3 buçuk aylık, doğduğundan beri asiri gazlı ve kolik bir bebek sebepsiz ağlamalar krizler nederseniz var. 3 buçuk ay sadece kucakta sakinlesti şimdide ya ayağımda ya göğsümde uyuyo , saatlerde o nasıl isterse uyandirmaya kalkarsam yine kiyamet kopuyor sakinlesmiyor yani uyku düzeni 0.
Besigine almaya çalışıyorum korkarak ağlıyor , emerek uyusa beş dk içinde uyanıyor, illa ya ayak ya göğüste olacak ki uyandığı an pispislensin napicammmmm geçer mi kolik bitince ?😭