Serapthewhite Yaşayan var mıdır ne kadar kötü geçiyor, ne kadar sürüyor, uykular çok bozuluyor mu? Tecrübeli olanlar aydınlatırsa çok sevinirim bebeğim 7 ay 20 günlük çok korkuyorum 😅
Umutveannesi Serapthewhite ben hiç atak falan takip etmezdim 8 aylık olana kadar 😂 benimki uykuya düşkün bi bebe uyku olarak bizi etkilemedi ama gün içinde aşırı huysuzdu sürekli kucak istedi sürekli bi mızmızlanma vardı hiç bir şeyden memnun olmuyordu. Baya bi sürdü bu yani 3-4 hafta olmuştur. Sonrasında yine normaline döndü
Ali_asaf_10 Ali_asaf_10 valla eğer gerileme olursa uykuda beni köyümün topraklarına gömün 😮💨 zaten hiç uyumuyorum gece de 7 8 kere falan kalkıyor emmeye. 15 kere kalkar heralde o zaman hiç yatmam zaten uyku nedir hatırlamaz oldum
Serapthewhite Ali_asaf_10 Aynen 10 haziran doğumlu. Biz uyku eğitimi verdik şuan çok rahatız ama gerileme olursa bozulur düzelmez diye korkuyorum 😅
Aajrl12 Ali_asaf_10 valla cok haklısın beni asın eyer 8 ay atagı zor gecerse 7 ay 27 gunluguz gündüzleri ben saladıgım surece uyur uyandıgı gıbı sureklı huysuz ağlıyor gecelri de abrtadız her saat başı kalakr meme ister. Yani bu demki benim 1 ay burnumdan getrck
Sibel22- 8 ay 13 günlük oğlum şimdiye kadar atak dediğim hiç bir dönem olmadı taki 8 aylık oluncaya kadar maalesef canım çıkıyor . Zerre ağzına bir şey koymuyor , geceleri çok uyanıyor ve ağlıyor, gündüzleri sürekli kucağımda ☹️
Serapthewhite Sibel22- ben de bundan korkuyordum. 4.ayda da bozulma oldu bizde birdaha düzelmedi zaten uykular. Ozaman 8.ay atağı daha kötü geçiyor 😮💨