Bebeğim 6.5 aylık gece beslenmesini kesin yazıyor herkes ama bebeğim gece iki kere uyanıyır mama vermezsem cok ağlıyor hep meme-mama oalrak ilerledik emziriyorum ama yetmiyor mama da veriyorum öyle uyuyor. Siz kestiniz mi direkt uyanınca ağladığında napıyorsunuz?