Mamanin üstündeki tel.u arayın bence. Bu ara mamalar bulunmuyor niyeyse. Biz humana kullaniyorduk. Aradim Türkiye ile sözleşmeleri bitmiş. Doğduğundan beri iciyordu. Simdi mecburen Sma ya geçtim. Oğlum pek sevmedi ama alıştırmak zorundayım yeni bir mamaya.